Koulutusteema
Johtaminen
Laajuus
4 opintopistettä
Kesto
3 lähiopiskelupäivää
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Moduuli
Toteutusmuoto
Monimuoto
Sijainti
Lappeenranta
Oppimismenetelmät
Ennakkotehtävä, luennot, yksilö-/ryhmätehtävät sekä harjoitustyö, jossa voit työstää yrityksesi digistrategiaa.
Aika ja paikka
Perjantai 9.9.2022 Lappeenranta, torstai 22.9.2022 ja perjantai 23.9.2022 etänä
Hakuaika
26.8.2022 mennessä.
Hinta
1 650 € + alv 24 %
Kohderyhmä
Suurten ja keskisuurten organisaatioiden johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä työskentelevät sekä henkilöstön ja organisaatioiden kehittäjät.
Yhteystieto
Sari Valkeapää , puh. +358405351935 , sähköposti Sari.Valkeapaa@lut.fi
Lisätiedot
Moduuli on osa Strateginen johtaminen yrityksessä -koulutusohjelmaa ja LUT EMBA -ohjelmakokonaisuutta. Sen voi suorittaa myös itsenäisinä opintoina.
left

Digistrategian kulmakivet -moduulin tavoitteena on vahvistaa ymmärrystä digitaalisen strategian ja muutosprosessin keskeisistä teemoista, mahdollisuuksista ja haasteista.

Osallistuja saa näkemystä nykyaikaiseen digimarkkinointiin ja asiakasarvoon, datan ja teknologioiden rooliin yrityksen kilpailukyvyn lähteenä, sekä ekosysteemien ja alustatalouden kasvavaan merkitykseen. 

Opintojen jälkeen osallistuja kykenee soveltamaan näitä teemoja oman yrityksensä strategiseen kehittämiseen.

 

Moduulin pääteemat:

  • Johdatus digistrategiaan
  • Kolme keskeistä kulmaa digitaaliseen  asiakasarvonluontiin: data, asiakas ja teknologia
  • Kohti ekosysteemien ja alustojen aikakautta: miten organisoidaan uuden ajan liiketoimintamalleja ja kumppaniverkostoja

Asiantuntijat

left

Paavo Ritala

Professori, KTT Paavo Ritala toimii strategian ja innovaatioiden professorina LUT-Kauppakorkeakoulussa.
right

Joel Mero

KTT Joel Mero toimii apulaisprofessorina Jyväskylän yliopistossa.

Tilaa uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla tutkimuksestamme puhtaaseen energiaan, ilmaan ja veteen sekä kestävään liiketoimintaan liittyen.