Ajankohta
12.9.2024 ja 3.-4.10.2024
Sijainti
Lappeenranta
Hakuaika
30.8.2024 mennessä
Kesto
1 lähiopiskelupäivä ja 2 etäopiskelupäivää
Toteutusmuoto
monimuoto-opetus
Paikka
LUT-yliopiston Lappeenrannan kampus, Yliopistonkatu 34
Katso sijainti kartalta
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Täydennyskoulutus
Laajuus
4 opintopistettä
Oppimismenetelmät
Ennakkotehtävä, luennot, yksilö-/ryhmätehtävät sekä harjoitustyö, jossa voit työstää yrityksesi digistrategiaa.
Kohderyhmä
Johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä työskentelevät henkilöt.
Hinta
1 750 € + alv 24 %
Lisätiedot

Moduuli on osa Strateginen johtaminen yrityksessä -asiantuntijaohjelmaa ja LUT EMBA -ohjelmakokonaisuutta. Sen voi suorittaa myös itsenäisinä opintoina.

Digistrategian kulmakivet

Digistrategian kulmakivet -moduulissa osallistuja saa näkemystä nykyaikaiseen digimarkkinointiin ja asiakasarvoon, datan ja teknologioiden rooliin yrityksen kilpailukyvyn lähteenä, sekä ekosysteemien ja alustatalouden kasvavaan merkitykseen. 

Koulutuksen jälkeen osaat

  1. hahmottaa nykyaikaisen digimarkkinoinnin mahdollisuuksia kilpailukyvyn lähteenä 
  2. soveltaa koulutuksen teemoja yrityksen strategiseen kehittämiseen

Sisältö

  • Johdatus digistrategiaan
  • Kolme keskeistä kulmaa digitaaliseen  asiakasarvonluontiin: data, asiakas ja teknologia
  • Kohti ekosysteemien ja alustojen aikakautta: miten organisoidaan uuden ajan liiketoimintamalleja ja kumppaniverkostoja

Tarkemmat tiedot

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Voit syventää ja vahvistaa aiempaa osaamistasi tuoreella akateemisesti tutkitulla tiedolla.

Sinulla on myös mahdollisuus soveltaa oppimaasi harjoitustyön kautta omaan työhösi.

Verkostoidu

Täydennyskoulutuksiimme osallistuvat ammattilaiset työskentelevät monissa erilaisissa tehtävissä.

Opintojen ohessa verkostoidut muiden osallistujien kanssa ja kuulet kokemuksia eri toimialoilta.

Opiskele työn ohessa

Täydennyskoulutuksissamme opiskelet joustavasti työn ohessa 2-3 päivää kuukaudessa.

Tuemme sinua työn ja opiskelun yhdistämiseen liittyvissä kysymyksissä vuosien kokemuksella.

Asiantuntijat

Paavo Ritala
LUT-yliopisto

Paavo Ritala

professori, KTT

Strategia ja innovaatiot
LUT-kauppakorkeakoulu

Tutustu tarkemmin
LUT-yliopisto

Joel Mero

apulaisprofessori, KTT

Digitaalinen markkinointi
Jyväskylän yliopisto

Tutustu tarkemmin

Voisit olla kiinnostunut näistä koulutuksista

Aihepiiri
digitalisaatio
markkinointi
strategia