Koulutusteema
Johtaminen
Laajuus
4 opintopistettä
Kesto
1 lähiopiskelupäivä ja 2 etäopiskelupäivää
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Moduuli
Toteutusmuoto
Monimuoto
Sijainti
Lappeenranta
Opinnot alkavat
Oppimismenetelmät
Ennakkotehtävä, luennot, yksilö-/ryhmätehtävät sekä harjoitustyö, jossa voit työstää yrityksesi digistrategiaa.
Aika ja paikka
Torstai 12.9.2024 Lappeenranta, torstai 3.10. ja perjantai 4.10. etäluennot
Hakuaika
30.8.2024 mennessä
Hinta
1 750 € + alv 24 %
Kohderyhmä
Eri kokoisten yritysten johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä työskentelevät sekä henkilöstön ja organisaatioiden kehittäjät.
Yhteystieto
Sari Valkeapää , puh. +358405351935 , sähköposti Sari.Valkeapaa@lut.fi
Lisätiedot
Moduuli on osa Strateginen johtaminen yrityksessä -ohjelmaa ja LUT EMBA -ohjelmaa. Sen voi suorittaa myös itsenäisinä opintoina.
left

Digistrategian kulmakivet -moduulin tavoitteena on vahvistaa ymmärrystä digitaalisen strategian ja muutosprosessin keskeisistä teemoista, mahdollisuuksista ja haasteista.

Osallistuja saa näkemystä nykyaikaiseen digimarkkinointiin ja asiakasarvoon, datan ja teknologioiden rooliin yrityksen kilpailukyvyn lähteenä, sekä ekosysteemien ja alustatalouden kasvavaan merkitykseen. 

Opintojen jälkeen osallistuja kykenee soveltamaan näitä teemoja oman yrityksensä strategiseen kehittämiseen.

 

Moduulin pääteemat:

  • Johdatus digistrategiaan
  • Kolme keskeistä kulmaa digitaaliseen  asiakasarvonluontiin: data, asiakas ja teknologia
  • Kohti ekosysteemien ja alustojen aikakautta: miten organisoidaan uuden ajan liiketoimintamalleja ja kumppaniverkostoja

Asiantuntijat

left

Paavo Ritala

Professori, KTT Paavo Ritala toimii strategian ja innovaatioiden professorina LUT-Kauppakorkeakoulussa.
right

Joel Mero

KTT Joel Mero toimii apulaisprofessorina Jyväskylän yliopistossa.

Tilaa uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla tutkimuksestamme puhtaaseen energiaan, ilmaan ja veteen sekä kestävään liiketoimintaan liittyen.