Koulutusteema
Johtaminen
Laajuus
5 opintopistettä
Kesto
3 lähiopiskelupäivää
Opetuskieli
suomi
Koulutustyyppi
Moduuli
Toteutusmuoto
Monimuoto
Sijainti
Lappeenranta
Oppimismenetelmät
Kolme lähiopiskelupäivää (24 tuntia luentoja) sekä henkilökohtainen harjoitustyö.
Aika ja paikka
Seuraavan kerran syksyllä 2024 Lappeenrannassa.
Hakuaika
alkaen keväällä 2024
Hinta
2 250 € + alv 24 %
Kohderyhmä
Suurten ja keskisuurten organisaatioiden johto-, päällikkö- ja asiantuntijatehtävissä työskentelevät sekä henkilöstön ja organisaatioiden kehittäjät.
Yhteystieto
Sari Valkeapää , puh. +358405351935 , sähköposti Sari.Valkeapaa@lut.fi
Lisätiedot
Moduuli on osa Strateginen johtaminen yrityksessä -koulutusohjelmaa ja LUT EMBA -ohjelmakokonaisuutta. Sen voi suorittaa myös itsenäisinä opintoina.
left

Moduulissa käsitellään strategisen tason markkinoinnin suunnitteluun ja päätöksentekoon liittyviä asioita sekä niiden kytkeytymistä yrityksen liiketoimintastrategiaan.
 

Keskeisiä teemoja ovat:

  • Markkinointiin liittyvät strategiset valinnat ja päätökset
  • Markkinointistrategian suunnitteluprosessi osana yrityksen liiketoimintastrategiaa  
  • Markkinoinnin strategiset ratkaisut, mm. segmentointi, imago sekä kanavaratkaisut 
  • Strategisen markkinoinnin toteutusta tukevat analyysit, mm. ympäristöanalyysi ja kilpailija-analyysi.

Asiantuntija

Sami Saarenketo

Professori, KTT Sami Saarenketo toimii LUT EMBA -ohjelman akateemisena johtajana ja vastuuprofessorina.

Tilaa uutiskirje

Tilaamalla uutiskirjeemme pysyt ajan tasalla tutkimuksestamme puhtaaseen energiaan, ilmaan ja veteen sekä kestävään liiketoimintaan liittyen.