Ajankohta
Oppimismenetelmät
Moodlessa toteutettava itseopiskelukurssi.
Kohderyhmä
Esihenkilö- ja johtotehtävissä toimivat sekä työyhteisöjen kehittämisestä kiinnostuneet.
400 € + alv 24 %

Voit aloittaa opinnot milloin tahansa.

Kaikille avoin moduuli on osa Leader & Management -moduulivalikkoa. Moduuli soveltuu myös osaksi LUT EMBA -ohjelman henkilökohtaisia opintoja ja KATI-täydennyskoulutusohjelman opiskelijoille vaihtoehtoiseksi verkkokurssiksi. Opinnot ovat soveltuvin osin hyödynnettävissä LUT-yliopiston tutkintoihin.

Organisaation sisäinen luottamus -verkkokurssi

Itsenäisesti opiskeltava moduuli avaa mm. organisaation sisäiseen luottamukseen liittyvät avainkäsitteet ja luottamuksen roolia ja dynamiikkaa työelämässä sekä luottamuksen merkitystä muutostilanteissa.

Koulutuksen jälkeen osaat

• määritellä ja selittää organisaation sisäiseen luottamukseen
    liittyvät avainkäsitteet
  • analysoida ja soveltaa aiempaa tutkimusta organisaatiokontekstissa
  • analysoida organisaation sisäisen luottamuksen roolia ja dynamiikkaa
    työelämässä

• Organisaation sisäisen luottamuksen käsite ja sovellukset
  • Alueen teoreettinen ja empiirinen tutkimus
  • Luottamuksen dynamiikka ja johtaminen

Oppimismenetelmät

Moduuli rakentuu nauhoitetuista luennoista ja tehtävistä luentojen aikana sekä artikkelipaketista Moodlessa. Suoritustapana on essee.

Tarkemmat tiedot

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Voit syventää ja vahvistaa aiempaa osaamistasi tuoreella akateemisesti tutkitulla tiedolla.

Sinulla on myös mahdollisuus soveltaa oppimaasi harjoitustyön kautta omaan työhösi.

Verkostoidu

Täydennyskoulutuksiimme osallistuvat ammattilaiset työskentelevät monissa erilaisissa tehtävissä.

Opintojen ohessa verkostoidut muiden osallistujien kanssa ja kuulet kokemuksia eri toimialoilta.

Opiskele työn ohessa

Täydennyskoulutuksissamme opiskelet joustavasti työn ohessa 2-3 päivää kuukaudessa.

Tuemme sinua työn ja opiskelun yhdistämiseen liittyvissä kysymyksissä vuosien kokemuksella.

Asiantuntijat

Mika Vanhala
LUT-yliopisto

Mika Vanhala