Ajankohta
Oppimismenetelmät
Moodlessa toteutettava itseopiskelukurssi.
Kohderyhmä
Esihenkilö- ja johtamistehtävissä toimivat sekä henkilöstön kehittämisestä kiinnostuneet.
400 € + alv 24 %

Voit aloittaa opinnot milloin tahansa.

Kaikille avoin moduuli on osa Leader & Management -moduulivalikkoa. Moduuli soveltuu myös osaksi LUT EMBA -ohjelman henkilökohtaisia opintoja ja KATI-täydennyskoulutusohjelman opiskelijoille vaihtoehtoiseksi verkkokurssiksi.

Johtamistutkimuksen klassikot -verkkokurssi

Verkkokurssi perehdyttää kirjallisuuden ja artikkeleiden kautta klassisiin näkemyksiin johtamisesta aina viime vuosisadalta tähän päivään. Aiheina ovat mm. organisaatiojohtaminen, henkilöstöjohtaminen, strategiajohtaminen, tietojohtaminen, muutosjohtaminen, älykäs johtaminen ja yrittäjämäinen johtaminen.

Koulutuksen avulla

• kehität kriittistä ajattelua ja kirjoittamista
  • ymmärrät tiedekirjoituksien ja johtamisen oppaiden eroja ja yhteneväisyyksiä

• organisaatiojohtaminen, henkilöstöjohtaminen, strategiajohtaminen
  • tietojohtaminen, muutosjohtaminen
  • älykäs johtaminen ja yrittäjämäinen johtaminen

Oppimismenetelmät

Kirjallisuuteen tutustuminen ja tehtävät Moodlessa sekä harjoitustyö omaan työhön tai työnantajayritykseen peilaten.

Voit täydentää LUT Leadership & Management -moduulivalikon opintoja muiden täydennyskoulutusohjelmiemme moduuleilla tai rakentaa eri ohjelmien moduuleista tarpeitasi parhaiten palvelevan kokonaisuuden.

Opinnot ovat soveltuvin osin hyödynnettävissä LUT-yliopiston tutkintoihin.

Tarkemmat tiedot

Miksi täydennyskoulutus kannattaa?

Syvennä osaamistasi

Voit syventää ja vahvistaa aiempaa osaamistasi tuoreella akateemisesti tutkitulla tiedolla.

Sinulla on myös mahdollisuus soveltaa oppimaasi harjoitustyön kautta omaan työhösi.

Verkostoidu

Täydennyskoulutuksiimme osallistuvat ammattilaiset työskentelevät monissa erilaisissa tehtävissä.

Opintojen ohessa verkostoidut muiden osallistujien kanssa ja kuulet kokemuksia eri toimialoilta.

Opiskele työn ohessa

Täydennyskoulutuksissamme opiskelet joustavasti työn ohessa 2-3 päivää kuukaudessa.

Tuemme sinua työn ja opiskelun yhdistämiseen liittyvissä kysymyksissä vuosien kokemuksella.

Asiantuntijat

Markku Ikävalko
LUT-yliopisto

Markku Ikävalko