Evaluating the outcomes of a flipped classroom| 2020 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Buskes Gavin, Shnai Iuliia Muu painopiste
Are Finnish Companies Ready for Online Corporate Learning?| 2020 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Chakir Anastasia, Shnai Iuliia
Teaching creative design and systematic creativity: overview and case study| 2020 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Shnai Iuliia, Chakir Anastasia, Chechurin Leonid
Flipped Classroom: Systems Engineering Approach| 2019 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Shnai Iuliia, Chechurin Leonid
Analysis of Students’ Performance in an Online Discussion Forum: A Social Network Approach| 2019 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Khan Arnob, Kaliteevskii Vasilii, Shnai Iuliia, Chechurin Leonid
Transitioning an engineering classroom from traditional lectures to a partially-flipped format| 2019 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Buskes Gavin, Shnai Iuliia
Teaching creativity creatively| 2018 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Shnai Iuliia, Chechurin Leonid
Systematic Review of Challenges and Gaps in Flipped Classroom Implementation: Toward Future Model Enhancement| 2017 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Shnai Iuliia
Digital Learning Design: From Ideation via TRIZ to Implementation| 2018 Tyyppi A3 Kirjan tai muun kokoomateoksen osa Tekijä(t) Shnai Iuliia
A systematic literature review of TRIZ used in Eco-Design| 2017 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Buzuku Shqipe, Shnai Iuliia
Flipped Classroom in the Higher Education System: a Pilot Study in Finland and Russia| 2017 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Antonova Natalya, Shnai Iuliia, Kozlova Mariia
Flipped classroom as innovative practice in the higher education system: awareness and attitude| 2016 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Antonova Natalya, Shnai Iuliia, Kozlova Mariia
Flipped classroom technology from teachers’ perspective: implementation experience, barriers and perspectives| 2015 Tyyppi G2 Pro gradu, diplomityö, ylempi amk-opinnäytetyö Tekijä(t) Shnai Iuliia
Resource and profitability assessment of transition to flipped video-based lecturing| 2016 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Shnai Iuliia, Kozlova Mariia