Painopiste kestävässä arvonluonnissa ja vastuullisessa liiketoiminnassa

Tuotamme tieteellisen tutkimuksen keinoin korkeatasoista ja käytäntöön sovellettavaa tietoa yritysten ja julkisen sektorin kehittämistä ja yhteiskunnallista päätöksentekoa varten.

Nykyisen strategiamme fokus on kestävä liiketoiminnan uudistaminen:

• Kestävän kasvun edistäminen
  • Arvonluonti digitaloudessa

Tutkimuksen tavoitteena on ymmärtää paremmin kestävään arvonluontiin johtavia tekijöitä eli toimintatapoja, joilla yritykset pärjäävät kansainvälisessä kilpailussa ja samalla toimivat taloudellisesti, ekologisesti ja sosiaalisesti kestävällä tavalla.

Dekaani Sami Saarenketo LUT-yliopisto.
Meillä on tieteen ja koulutuksen kautta halu tehdä maailmasta parempi paikka myös tuleville sukupolville.
Sami Saarenketo
Dekaani, LUT-kauppakorkeakoulu

Suomen tyytyväisimmät opiskelijat

Opiskelijat ovat koulutusohjelmiimme tyytyväisiä ja kehuvat saamaansa opetusta sekä avointa ja kannustavaa ilmapiiriämme. Suomen Ekonomien tutkimuksissa opiskelupaikkaansa tyytyväisimmät kauppatieteiden maisterit ovat opiskelleet LUTissa ja myös työllistyneet erinomaisesti koulutustaan vastaaviin tehtäviin.

Kohokohdat – LUT-kauppakorkeakoulu

Tärkeimmät uutisemme ja saavutuksemme.

Tutkimusryhmät

Projektit