Tutkinto
Tiedekunta
LUT School of Energy Systems
Laajuus
180 (tekniikan kandidaatti) + 120 (diplomi-insinööri) opintopistettä (ECTS)
Kesto
3 + 2 vuotta, kokopäiväistä opiskelua
Opetuskieli
englanti
Koulutustyyppi
Tutkintokoulutus
Toteutusmuoto
Lähiopetus
Sijainti
Lappeenranta
Hakuaika
3.–17.1.2024 klo 15:00
Lisätiedot
Aiemman tutkintonsa muualla kuin Suomessa suorittaneet voivat hakea syksyllä 2024 alkavaan koulutukseen rolling admission -haussa 1.11.2023–15.5.2024.

Technology and Engineering Science -kandidaattiohjelmassa perehdyt laajasti tekniikan eri aloihin. Ohjelma vastaa nykyteollisuuden kestävien hybriditeknologioiden lisääntyvään tarpeeseen, ja se käsittelee keskeisten tekniikan alojen kysymyksiä monitieteisesti. Opintoihin kuuluu myös kieliopintoja, yrittäjyyskoulutusta ja työelämätaitojen kehittämistä.Technology and Engineering Science -ohjelmaan voivat hakea sekä suomalaiset että kansainväliset opiskelijat. Opiskelemalla englanninkielisessä kandidaattiohjelmassa vahvistat kielitaitoasi ja saat valmiudet työskennellä kansainvälisessä ympäristössä Suomessa tai ulkomailla.

Ohjelmassa opit ratkaisemaan monitieteisiä tekniikan ongelmia, johtamaan projekteja, työskentelemään monikulttuurisissa ympäristöissä tai toimimaan yrittäjänä. Ohjelma tarjoaa käytännön kokemusta ja soveltaa eri tekniikan alojen teoriaa ja menetelmiä tosielämän monitieteisiin hankkeisiin.

Kolmivuotinen kandidaattiohjelma on laajuudeltaan 180 op, ja se johtaa tekniikan kandidaatin tutkintoa vastaavaan Bachelor of Science in Technology -tutkintoon. Ohjelma tarjoaa vankan pohjan ja suoran väylän LUTin diplomi-insinööriohjelmiin kone-, sähkö-, energia- ja ympäristötekniikan aloilla.

Technology and Engineering Science -kandidaattiohjelman jälkeen voit jatkaa opintojasi jossain seuraavista LUTin diplomi-insinööriohjelmista:

Konetekniikka

Sähkötekniikka

Energiatekniikka

Ympäristötekniikka

Hakukelpoisuus

Ohjelmaan voit hakea ylioppilastutkinnon tai vastaavan perusteella (ylioppilastutkinto, International Baccalaureate -tutkinto, European Baccalaureate -tutkinto tai Reifeprüfung-tutkinto hyväksytään).

EUR-ACE.and ASIIN accredited programs

Tutkinto-ohjelma on akkreditoitu kansainvälisten, tekniikan alan koulutuksen EUR-ACE®- ja ASIIN-standardien mukaisesti.

Katso myös