Summer image
Julkaistu 30.7.2021
Päivitetty 19.5.2022

Mukana on kolme tekniikan kandiohjelmaa, joista jokainen antaa erinomaiset kansainväliset valmiudet tuleville tekniikan ja tieteen osaajille:

Kaikki ohjelmat ovat englanninkielisiä ja järjestetään yhteistyössä kiinalaisen Hebei University of Techologyn (HEBUT) kanssa Suomessa.

Valmistuttuasi tekniikan kandidaatiksi saat tutkinnon sekä LUTista että HEBUT:sta. Halutessasi voit jatkaa opintojasi suoraan LUTin soveltuvissa maisteriohjelmissa.

Jokaisessa ohjelmassa on tarjolla 25 aloituspaikkaa.

Hakukelpoisuuden antaa joko suomalainen ylioppilastutkinto tai vastaava tutkinto, joka on suoritettu 31.8.2021 mennessä. Ulkomaalaisen tutkinnon suorittaneet hakevat SAT-tulosten perusteella.
Mikäli hakija on jo vastaanottanut opiskelupaikan suomalaisesta korkeakoulusta syksyllä 2021 alkavissa korkeakouluopinnoissa, hän ei voi vastaanottaa opiskelupaikkaa täydennyshaussa.

Hakeminen

Hakuaika on 2.–13.8.2021 klo 15. Sähköinen hakulomake täytetään Opintopolku.fi-palvelussa. Hakija voi valita samalla hakulomakkeella yhden tai useamman ohjelman.
Hakemuksen liitteet on ladattava 13.8.2021 klo 15 mennessä.

Opiskelijavalinnan tulos

Opiskelijavalinnan tulokset julkaistaan mahdollisimman pian haun päättymisen jälkeen. Hakijat saavat tuloksensa sähköpostitse.

Mikäli hakija valitaan koulutusohjelmaan, hänen täytyy ottaa opiskelupaikka vastaan ja tehdä läsnäoloilmoittautuminen 27.8.2021 klo 15 mennessä.

Uudet opiskelijat saavat lisätietoa opiskelun aloittamisesta eLUT-portaalista.

Hakukelpoisuus

Tietoa hakukelpoisuudesta sekä ohjelmien valintaperusteista löytyy LUT-yliopiston englanninkielisiltä verkkosivuilta:

Hae ohjelmiin sähköisellä hakulomakkeella Opintopolku.fi-palvelussa:

Electrical Engineering

Energy Technology

Mechanical Engineering

Supplementary application for Bachelor's programmes in Technology, read more information in English from here.

LUT University logo on a brick wall

LUT-yliopiston hakupalvelut

Hakupalveluiden yhteystiedot