Julkaistu 12.4.2022
Päivitetty 1.2.2023
Jenni Ruuska
Markkinointipäällikkö, Pohjola Vakuutus Oy

Osallistumalla Tietojohtamisen asiantuntijaohjelmaan sain paljon aivan uutta tietoa, jonka koen kriittiseksi työssäni. Hyötyä koulutuksesta on ollut erityisesti tiedon jakamiseen liittyvissä asioissa, esimerkiksi hiljaisen tiedon siirtämisessä työntekijän lähtiessä eläkkeelle. Myös mittaamiseen liittyvissä projekteissa ja asiantuntijoiden motivaatioon liittyvissä asioissa tietojohtamisen opeista on ollut hyötyä.

Eniten arvostan sitä, että tietojohtamisen koulutus muutti ja laajensi omaa tapaani ajatella. Asiantuntijaohjelmaan osallistuminen pöllyttää luutuneita käsityksiä aika radikaalistikin. Mielestäni tämä koulutus ei voi mennä kenelläkään nykypäivän työelämässä toimivalla hukkaan. On kriittisen tärkeää, että asioita ajatellaan uudella tavalla.

Olen osallistunut paljon erilaisiin koulutuksiin. LUT:n koulutuksessa vaikutuksen teki ehdottoman ammattimainen ote. Se oli  äärimmäisen hyvin suunniteltu ja koulutuksen rakenteet olivat selkeitä. Luennoilla oli aidon vuorovaikutuksen meininki ja asiantuntijat olivat innostuneita. He yhdistivät loistavasti teoriaa ja käytäntöä, joten luennoille oli ilo osallistua.

Oli rikkaus, että ryhmäämme kuului eri-ikäisiä ja eri taustoista tulevia ihmisiä. Omia silmiä avasivat usein keskustelut muiden tietojohtamista opiskelevien kanssa.

Jenni Ruuska
Markkinointipäällikkö