Tällä sivulla

LUTin tekniikan suomenkielisiin kandidaattiohjelmiin (3 v + 2 v) haetaan diplomi-insinööri- ja arkkitehtikoulutuksen (DIA) yhteisvalinnassa sähköisesti osoitteessa Opintopolku.fi.

DIA-yhteisvalinta on mukana korkeakoulujen kevään toisessa yhteishaussa. Voit hakea yhteishaussa enintään kuuteen eri hakukohteeseen. Hakukohteet sinun tulee asettaa suosituimmuusjärjestykseen.  Hakukohteiden järjestyksen muuttaminen on mahdollista hakuaikana, mutta ei enää hakuajan päättymisen jälkeen.

Tekniikan suomenkielisiä kandidaattiohjelmia on LUTissa tarjolla kahdeksan, ja niihin hyväksytyt opiskelijat saavat automaattisesti oikeuden suorittaa tekniikan kandidaatin (TkK) tutkinnon jälkeen myös diplomi-insinöörin (DI) tutkinnon.

Hakuaika

Hakuaika on 13.-27.3.2024 klo 15.00, syksyllä 2024 alkaviin LUTin suomenkielisiin kandidaattiohjelmiin (3 v + 2 v). Huomioi kellonaika - hakemus tulee olla lähetettynä klo 15.00 mennessä, jotta olet haussa mukana.

LUTilla ei ole hakukohteita mukana syksyn yhteishaussa.

Hakuehdot yhteishaussa

Kaikkien hakijoiden tulee täyttää yleisen korkeakoulukelpoisuuden ehdot.

LUTin opiskelija laboratoriossa.

Tekniikan kandidaattiohjelmat

Meiltä saat monipuolisen diplomi-insinöörin koulutuksen ja tienraivaaja-asenteen työelämän muuttuviin tarpeisiin.