Tutkinto
Hakuaika
1.12.2022–18.1.2023
Kolmoistutkinto-ohjelma

Biopolttoaineiden, biopohjaisten kemikaalien ja tuotteiden prosesseihin liittyvät puhtaat teknologiat ovat tärkeitä, kun ratkaistaan paikallisia ja maailmanlaajuisia kestävyyshaasteita.

Erasmus Mundus Master's Programme Sustainable Biomass and Bioproducts Engineering (SBBE) -maisteriohjelmassa koulutetaan kemiantekniikan osaajia, jotka ajattelevat kestävästi ja kehittävät biopohjaisen teollisuuden ratkaisuja.

Kolmoistutkinto-ohjelmaan kuuluvat LUT-yliopisto, Wroclaw University of Science and Technology (WUST) ja University of Castilla-La Mancha (UCLM).

Valmistuneet voivat työllistyä prosessi- ja tuotetekniikan tehtäviin tai asiantuntija- tai johtotehtäviin biomassan jalostusteollisuudessa.

Ohjelma on englanninkielinen.

EUR-ACE.and ASIIN accredited programs

EUR-ACE® and ASIIN are quality labels for engineering degree programmes at the Bachelor and Master level. The programmes were accredited in 2011 for the first time and the re-accreditation took place in 2017.

Katso myös