FT Outi Ihanainen-Rokio on asiantuntijana Strateginen henkilöstöjohtaminen -moduulissa ja Johtamisviestintä kompleksissa toimintaympäristössä ja hybridissä mediamaisemassa -moduulissa.

Outi toimii Helsingin yliopiston organisaatioviestinnän työelämäprofessorina ja on perehtynyt asiantuntijaorganisaatioiden johtamiseen niin tutkimuksessaan kuin työurallaankin. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus henkilöstöjohtamisesta sekä osaamisen kehittämisen johtamisesta. Tällä hetkellä Outi toimii johdon valmentajana ja liiketoimintamuotoilijana Mastos Oy:n osakkaana. Valmentajana hän toteuttaa osallistavaa yhteiskehittämistä, jossa tyypillisesti kirkastetaan strategiaa, palvelupolkuja, kohderyhmien tavoittamista sekä vastuullisuuden haltuunottoa. Lisäksi Outi on erikoistunut johtoryhmien kompetenssien kehittämiseen erityisesti ilmiöpohjaisen johtamisen ja kompleksisuuden teemoista. Valmennuksen ohella hän opettaa johtamista ja viestintää myös JSBE:ssä , Noviassa sekä Helsinki School of Businessissa (Helbus). Hänellä on myös ammatillisen opettajan pätevyys ja hän on erikoistunut e-oppimiseen.

Outi Ihanainen-Rokio LinkdeIn:ssä.

Outi Ihanainen-Rokio