Julkaistu 8.4.2022
Päivitetty 20.5.2022
Itse koulutus oli aitoa akateemisen maailman ja työelämän vuoropuhelua. Luennoilla käsiteltyjen asioiden konkretisointi harjoitustöissä toimi loistavasti ja kurssin aikana syntyi innovaatioita, jotka jo ovat täydessä käytössä.
Juha-Matti Arola
eLearning and Collaboration Manager, KONE Oyj

Etsin pari vuotta sitten sopivaa koulutusta, kun tietojohtamistaitojen lisätarve tuli työssäni ajankohtaiseksi. Valitsin LUT:n Koulutus- ja kehittämiskeskuksen Tietojohtamisen erikoistumisopinnot. Nyt voin todeta, että onneksi lähdin heti mukaan.

Eri aloilla toimivien, jo pitkään työssä olleiden aikuisopiskelijoiden muodostama kurssiporukka opetti siinä missä professoritkin. Meillä oli toisillemme paljon annettavaa, ja luennoitsijat jättivät myös aikaa mielipiteiden vaihtamiseen. Paras tietohan liikkuu keskustelemalla.

Kun aikuinen työssäkäyvä ihminen uhraa opiskeluun runsaasti vapaa-aikaa, hän odottaa vastineeksi myös kunnon koulutusta. Tietojohtamisen erikoistumisopinnot tarjosi sen, minkä lupasikin. 22 opintoviikkoa oli riittävä aika kokonaisuuden hahmottamiseen. Puolen päivän pintaraapaisusta ei tässä asiassa viisastu. Olen ollut erittäin tyytyväinen.

Juha-Matti Arola
eLearning and Collaboration Manager