International Marketing Management (MIMM) -maisteriohjelma

Yritykset toimivat yhä useammin kansanvälistyvissä olosuhteissa.

Menestyäkseen kansainvälistyvässä kilpailussa yritykset tarvitsevat ihmisiä, jotka ymmärtävät kansainvälisen liiketoiminnan haasteita ja hallitsevat kansainväliset strategiat ja operaatiot.

Englanninkielisessä maisteriohjelmassa International Marketing Management (MIMM) yhdistät strategisen markkinoinnin, kansainvälisen liiketoiminnan ja teknologiajohtamisen opintoja.

"Halusin parantaa mahdollisuuksia työelämässä ja menestyä uralla"

Tomi Sirén (Head of Digital, Arla Foods) opiskeli LUT:ssa taloushallinnon tradenomista kauppatieteiden maisteriksi.

Tutustu Tomin tarinaan

Ohjelmassa opit ymmärtämään markkinoinnin osana yrityksen strategista suunnittelua ja saat valmiudet johtamaan niin strategisen tason markkinoinnin suunnittelua kuin käytännön toimenpiteitäkin.

Opinnoissasi pääset aktiivisesti osallistumaan opetukseen tekemällä esim. kansainvälisen markkinointisuunnitelman LUTin yritysverkostoon kuuluvalle yritykselle.

International Marketing Management

Tutkinto
Master of Science in Economics and Business Administration

Laajuus
120 opintopistettä (ECTS)

Kesto
2 vuotta

Opiskelukieli
Englanti

Kampus
Lappeenranta

Akateeminen yksikkö
LUT School of Business and Management

Seuraava vuosittainen hakuaika
3.12.2018−23.1.2019

Jatkuva hakuaika (rolling admission)
1.10.2018−31.5.2019