Julkaistu 15.4.2022
Päivitetty 27.10.2022
Koulutus antaa eväät uudistumiseen
Pia Koliseva
Market tuki- ja ohjaustoiminnot/ PT-tilausjärjestelmävastaava, Osuuskauppa Hämeenmaa

Olin tunnistanut tietojohtamisen juuri siksi työni osa-alueeksi, jota halusin vahvistaa. Erityisesti hiljaiseen tietoon ja aineettoman pääoman mittaamiseen/johtamiseen liittyvät asiat kiinnostivat.

Asiantuntijakoulutus vastasi erittäin hyvin odotuksiani. Siinä yhdistyivät sopivassa määrin akateeminen teoria sekä käytännön esimerkit, ja harjoitustöiden kautta pystyin peilaamaan opetettavia asioita oman organisaatiomme nykytilanteeseen. Osa opeista onkin jo jalkautunut organisaatiomme käytännöiksi.

Suosittelen koulutusta johto- ja asiantuntijatehtävissä toimiville henkilöille, jotka ovat tunnistaneet työssään informaation merkityksen yrityksen kilpailukyvyn vahvistamiselle ja organisaation uudistumiselle. Koulutus antaa myös hyvät eväät valmistautua suurten ikäluokkien eläköitymiseen ja hiljaisen tiedon siirtämiseen uusille työntekijöille.

Yllätyin siitä, miten vähän opiskelu häiritsi työ- ja perhe-elämääni. Joistakin vapaa-ajan aktiviteeteistani jouduin toki joustamaan, mutta se kyllä kannatti.

Pia Koliseva
Market tuki- ja ohjaustoiminnot/ PT-tilausjärjestelmävastaava