Tutkinto
Lahti
Hakuaika
1.12.2023–17.1.2024 klo 15:00

Ohjelmistotuotehallinta määrittelee, miten digitaalisen tuotteen elinkaarta johdetaan, suunnitellaan ja hallitaan. Uuden teknologian sekä yhteiskunnan ja liiketoiminnan digitalisaatio muuttavat liiketoimintaa jatkuvasti ja muokkaavat ohjelmistokehityksen ympäristöä.

Ohjelma keskittyy ohjelmistojen ja digitaalisten palveluiden suunnitteluun, toteutukseen ja huoltoon liiketoimintaympäristössä. Se yhdistää liiketoiminnan ja ohjelmistotekniikan tämän päivän ohjelmistoalustoilla ja ekosysteemeissä.

Maisteriohjelma on suunniteltu työn ohessa opiskeluun soveltuvaksi, mutta ei ole etäohjelma. Ohjelman opetus toteutetaan pääosin intensiiviopetuksena Lahdessa kerran kuukaudessa perjantaisin klo 9–17. Ohjelman yhteiset peruskurssit ovat suoritettavissa myös etäopintoina, mutta syventävien sekä valinnaisten kurssien osalta läsnäolovaatimukset vaihtelevat – ohjelmiin valituilla opiskelijoilla tulee olla valmius tulla kampukselle tarvittaessa.

Ohjelma on englanninkielinen.

Katso myös