Strateginen ajattelu ja transformaatio -moduulin luennoitsija Timo Santalainen on kauppatieteen tohtori ja valtiotieteen lisensiaatti sekä arvostettu esitelmöitsijä ja konsultti Euroopassa ja USA:ssa.

Hän on työuransa aikana lähestynyt strategisen johtamisen ja transformaation ilmiötä kolmesta näkökulmasta: tutkijana ja opettajana akateemisessa maailmassa sekä käytännön liikkeenjohtajana ja johtamisen kehittäjänä kansainvälisillä areenoilla. Hän on kirjoittanut 11 kirjaa, lukuisia kirjan lukuja ja kansainvälisiä artikkeleita. Tällä hetkellä hän työskentelee Genevessä toimivan, strategioiden ja johdon kehittämispalveluja sekä tutkimuksia tarjoavan STRATNETin www.stratnet.org toimitusjohtajana. Hän on Aalto yliopiston, Maanpuolustuskorkeakoulun ja LUT:n dosentti.

Timo Santalainen

LUTin dosentti KTT, VTL