The Application Domains of Systematic Mapping Studies: A Mapping Study of the First Decade of Practice With the Method| 2022 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Vanhala Erno, Kasurinen Jussi, Knutas Antti, Herala Antti Muu painopiste Tutkimusalueet Yleinen Ohjelmistot
Attitudes towards free-to-play revenue models among Finnish gamers| 2021 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Vanhala Erno, Hyrynsalmi Sami, Kasurinen Jussi
UUT – 30 vuotta tukea uskontojen uhreille : Kertomuksia ja havaintoja Uskontojen uhrien tuki UUT ry:n synnystä nykypäivään| 2021 Tyyppi E2 Yleistajuinen monografia Tekijä(t) Vanhala Erno Uskontotiede
Python 3 – ohjelmointiopas versio 1.2.1| 2020 Tyyppi D5 Ammatillinen kirja Tekijä(t) Vanhala Erno, Nikula Uolevi
The Role of the Customer in an Agile Project: A Multi-case Study| 2019 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Vanhala Erno, Kasurinen Jussi
Goals and Principles for the Redesign of a Programming Course| 2018 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Vanhala Erno, Kasurinen Jussi
Views on Open Data Business from Software Development Companies| 2018 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Herala Antti, Kasurinen Jussi, Vanhala Erno
What Concerns Game Developers? A Study on Game Development Processes, Sustainability and Metrics| 2017 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Kasurinen Jussi, Palacin Silva Maria, Vanhala Erno Ohjelmistot
Current Status and the Future Directions of Open Data: Perceptions from the Finnish Industry| 2016 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Herala Antti, Kasurinen Jussi, Vanhala Erno
Experiences about opening data in private sector: A systematic literature review| 2016 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Herala Antti, Vanhala Erno, Porras Jari, Kärri Timo
Teaching programming with flipped classroom method: a study from two programming courses| 2015 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Herala Antti, Vanhala Erno, Knutas Antti, Ikonen Jouni
Object-oriented programming course revisited| 2015 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Herala Antti, Vanhala Erno, Nikula Uolevi
Improving the Length of Customer Relationships on the Mobile Computer Game Business| 2016 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Vanhala Erno, Kasurinen Jussi
The Flipped Classroom Method: Lessons Learned from Flipping Two Programming Courses| 2016 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Knutas Antti, Herala Antti, Vanhala Erno, Ikonen Jouni Tietojenkäsittelytieteet Tietojärjestelmät
Business model elements in different types of organization in software business| 2015 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Vanhala Erno, Saarikallio Matti
Evolution of computer game developer organizations| 2015 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Vanhala Erno, Kasurinen Jussi, Smolander Kari Strategia ja johtaminen Ohjelmistot
External influences and integration as requirements in online community development| 2011 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Vanhala Erno, Kähkönen Tommi, Nikula Uolevi, Smolander Kari Ohjelmistot
The role of business model and its elements in computer game start-ups | 2014 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Vanhala Erno, Kasurinen Jussi Tietojenkäsittelytieteet