Julkaistu 22.4.2022
Päivitetty 28.11.2023
Eija Andström-Saarinen
Ohjelman järjestelyt ja rakenne olivat täyttä timanttia
Head of Digital Development and Restaurant ICT Fazer

LUTin MBA-kokonaisuus on mielestäni erinomaisesti kiinni tässä ajassa ja modulaarinen rakenne toimiva. Uskon, että siitä on hyötyä kaikille itsensä kehittämisestä ja osaamisensa päivittämisestä kiinnostuneille. Olen erityisen iloinen siitä, että kestävän kehityksen aiheet ovat sisältöjen keskiössä kaikessa LUTin tarjoamassa koulutuksessa. Sisällöt ja ajatusmallit osuivat erinomaisesti paitsi työnantajani Fazerin toimintoihin, myös omiin henkilökohtaisiin arvoihini.

LUTin professorit ja muut kouluttajat sparrasivat meitä opiskelijoita pitkin matkaa ihailtavalla innostuksella. On mukava seurata tutuksi tulleita asiantuntijoita alaan liittyvässä keskustelussa omien opintojeni päättymisen jälkeenkin. Huomaan iloitsevani heidän uusista tuloksistaan – ja ehkä vähän jopa fanittavani heitä.

Haluaisin nostaa myös esiin ohjelman käytännön järjestelyistä vastaavat henkilöt – omasta vinkkelistäni he ovat koko ohjelman sydän! Aikataulut, tilat, materiaalit sekä kaikki näihin liittyvät järjestelyt olivat täyttä timanttia, ja työn ohessa opiskelevalle tällä on todella iso merkitys.

Head of Digital Development and Restaurant ICT
Fazer