Julkaistu 22.4.2022
Päivitetty 27.5.2022
Mia Ilkka-Moll
Tietoa ja kannustusta sai monelta taholta
Henkilöstön kehittämispäällikkö, Osuuskauppa Suur-Savo KATI 9

Halusin saada laajaa näkökulmaa ja ymmärrystä tieteen ja
teorioiden linkityksistä työelämään. Oman osaamisen päivittäminen,
ammatillinen kehitys sekä mahdollisuus suorittaa KTM-tutkinto saivat minut kiinnostumaan juuri KATI-koulutuksesta. Koulutuksen rakenteessa työn ja opiskelun yhteensovittaminen oli otettu hyvin huomioon. Valmis lukujärjestys helpotti ajankäytön suunnittelua ja luennot olivat ytimekkäitä. Toisaalta oli hienoa, ettei läsnäolo ollut aina välttämätöntä ja useita harjoitustöitä tehtiin ryhmissä. Opiskelukavereilla oli vahva kokemus työelämästä, mikä syvensi myös omaa oppimistani. Hyvä yhteishenki kannusti jatkamaan matkaa kohti päämäärää ja luennoille lähti aina mielellään. Opetus oli laadukasta ja vastasi erinomaisesti odotuksiani, eikä työn ja opiskelun yhteensovittaminen ollut ongelma. Osa kursseista jopa tuki päivätyötäni, sillä harjoitustöitä pystyi usein liittämään johonkin oman työnsä osa-alueeseen. Vahvistuneen osaamisen lisäksi sain kurssilta kotiin viemisiksi runsaasti kontakteja eri alojen ammattilaisiin ja asiantuntijoihin. Yhteistyö heidän kanssaan on jatkunut ja tulee varmasti poikimaan tulevaisuudessa monia uusia mahdollisuuksia.

Henkilöstön kehittämispäällikkö, Osuuskauppa Suur-Savo
KATI 9