LUTin Konetekniikan JEDI -maisteriohjelmaan haetaan sähköisesti osoitteessa Opintopolku.fi.

Hakuaika

Hakuaika on päättynyt 17.1.2024 klo 15.00, syksyllä 2024 alkavaan koulutukseen.

AJANKOHTAISTA VALINNAN ETENEMISESTÄ (päivitys 28.2.2024):

• JEDI-maisteriohjelman opiskelijavalinta on edennyt ja haastatteluvaiheeseen sijoittuneet hakijat ovat saaneet sähköpostiinsa linkin haastatteluvideon tekoa varten (21.2.2024 osoitteesta, jonka loppuosa on muotoa "invitations@recright...")
    • Viesti lähetettiin hakulomakkeella ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen - katso myös roskapostikansiosi.
    • Tarkista viestistäsi, mihin mennessä video tulee palauttaa!
  • Myös he, jotka eivät sijoittuneet haastatteluvaiheeseen, ovat saaneet siitä tiedon sähköpostitse 28.2. hakupalveluiden sähköpostiosoitteesta.

Hakuehdot

LUTissa vahvistetaan maisteriohjelmien valintaperusteet vuosittain ja ohjelmittain. Alla uudet valintaperusteet vuodelle 2024.

Tästä maisteriohjelmasta valmistutaan diplomi-insinööriksi.

Tutustu maisteriohjelmaan

LUT University student sitting on a bench in a urban fall scenery

Konetekniikan JEDI-maisteriohjelma

Diplomi-insinöörin tutkintoon tähtäävä JEDI-ohjelma on mahdollista suorittaa joustavasti monimuoto-opiskeluna. Näin voit suorittaa suuren osan opinnoista työn ohessa tai toiselta paikkakunnalta käsin.