Väitökset
Informaatiokampanjoilla pyritään vaikuttamaan ihmisten kulutuskäyttäytymiseen, mutta se toimii rajallisesti
Elämme kestävyyskriisin aikaa, ja kuluttaminen on osa kriisiytynyttä tapaamme elää. Kestävään kuluttamiseen pyritään ohjamaan esimerkiksi kuluttajille suunnatuilla informaatiokampanjoilla....
Kierrätyskomposiittien käyttö vaatii suunnittelijoilta uudenlaista osaamista
Kiristyvä jätelainsäädäntö vauhdittaa materiaalien kiertoa ja esimerkiksi rakennusjätteestä valmistettavien komposiitti- eli yhdistelmämateriaalien kehitystä. LUT-yliopistossa tarkastettava...
Viikon luetuimmat
- 1.
Väitös: Itsehillintä ja sosiaalisuus ennustavat hyvää johtamista, looginen äly ei
- 2.
Väitös: Hitsauksen lämmöntuonti vaikuttaa dramaattisesti suurlujuusteräksien kestävyyteen
- 3.
Kaikki bioenergia ei ole ilmastoystävällistä
- 4.
Asiakkaiden kokema hyöty olisi parasta markkinointimateriaalia
- 5.
Ekosysteemin puute voi aiheuttaa yritykselle vakavaa haittaa