Koulutusteema
Sijainti
Muu
Oppimismenetelmät
Luentoja ja luennolla tehtäviä oppimistehtäviä, itsenäistä etäopiskelua, harjoitustyö sekä kirjallisuusanalyysi.
Aika ja paikka
Seuraava totetus vuonna 2025, Helsinki.
Hakuaika
Ilmoitetaan myöhemmin.
2 195 € + alv 24 %
Kohderyhmä
Johto-, päällikkö-, esimies- ja henkilöstöhallinnon asiantuntijatehtävissä työskentelevät
Yhteystieto
Nina Kykkänen , puh. +358407667987 , sähköposti Nina.Kykkanen@lut.fi
Moduuli on osa KATI - Johtamisen täydennyskoulutusohjemaa.
Opintojakson jälkeen osallistuja pystyy hahmottamaan kasvun strategisen johtamisen kokonaisuuden sekä tuntee kasvustrategioita koskevaa keskeistä tutkimusta. Opintojaksolla käsitellään mm. yrityksen ja yrittäjän tavoitteet, yrityksen kasvun ja strategian keskinäinen yhteys, strategisten kehittämissuuntien kasvuvaihtoehdot sekä yrityksen ulkopuolinen kasvu.

Osallistuja oppii soveltamaan kasvustrategiaan liittyviä keskeisiä teorioita omassa tutkimustyössään.

Opintojakson tavoitteena on tarjota osallistujille syvällinen perehtyminen yritysten kasvustrategioihin, niiden taustateorioihin ja kasvun analyysiin.

Opintojakson suoritettuaan osallistuja

• osaa hahmottaa yrityksen kasvun problematiikkaa, taustoja, esteitä ja toteuttamistapoja
  • osaa liiketoiminnan kasvuun liittyvät keskeiset käsitteet ja teoriat
  • analysoida kasvun johtamisen mahdollisuuksia ja haasteita
  • analysoimaan kasvutilanteita ja
  • pystyy osallistumaan kasvustrategioiden kehittämistyöhön.