“It’s Easier to Play Alone”: A Survey Study of Gaming With Disabilities | 2023 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Baltzar Pauliina, Hassan Lobna, Turunen Marku Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Accessibility of Kahoot! And Quizizz: Utilizing Educational Games with Elderly Students | 2023 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Forssell Mirkka, Hassan Lobna, Turunen Markku, Aura Isabella Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Assistive Technology in Gaming: A Survey of Gamers With Disabilities | 2023 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Baltzar Pauliina, Hassan Lobna, Turunen Markku Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Participatory Budgeting Case Studies throughout the Ages: A Longitudinal, Thematic, Systematic Literature Study | 2023 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Rakshya Bhattarai, Hassan Lobna, Vesa Mikko Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Role-play experience’s effect on students’ 21st century skills propensity | 2023 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Aura Isabella, Järvelä Simo, Hassan Lobna, Hamari Juho Muu painopiste LUT School of Engineering Sciences
Social Accessibility in Multiplayer Games: Theory and Praxis | 2023 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Baltzar Pauliina, Hassan Lobna, Turunen Markku Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
The multiplex of value creation and capture logics in the video game industry: An integrative review of 20 years of studies and a future research agenda | 2023 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Lehtonen Miikka J., Gustafsson Robin, Hassan Lobna Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Transforming a school into Hogwarts: Storification of classrooms and students’ social behaviour | 2023 Tyyppi A1 Alkuperäisartikkeli tieteellisessä aikakauslehdessä Tekijä(t) Aura Isabella, Hassan Lobna, Hamari Juho Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Popular Accessibility Settings in Digital Games: What Accessibility Settings Do Players with Disabilities Use and Need? | 2022 Tyyppi B3 Vertaisarvioimaton artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Baltzar Pauliina, Turunen Markku, Hassan Lobna Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Social aspects in game accessibility research: a literature review | 2022 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Hassan Lobna, Baltzar Pauliina Liiketoiminta – kohti kestävää uudistumista LUT School of Engineering Sciences
Storifying a Serious Mobile Game: Exploring Players’ Perception of Storification Features, Narrative Engagement, and Behavioral Intentions | 2022 Tyyppi A4 Artikkeli konferenssijulkaisussa Tekijä(t) Järvelä Simo, Wei Lewen, Hassan Lobna, Hamari Juho Muu painopiste LUT School of Engineering Sciences