LUT University Curious people alumnitapahtuma

Syksyn 2023 ensimmäisessä alumniwebinaarissa keskitymme matemaattisten ja laskennallisten mallien hyödynnettävyyteen todellisten maailman käytännön haasteissa, kuten pandemioiden ennakoitavuudessa. Syntyvän informaation avulla vaikuttaa kansanterveyspalvelujen päätöksentekoon. Viime vuosina, ja juuri nytkin, hyvinkin ajankohtainen aihe.

Miracle Amadi toimii tutkijaopettaja LUTissa Laskennallisen tekniikan koulutusohjelmassa.  Hänen väitöskirjansa voitti viime vuonna Finnish Inverse Problems Societyn -palkinnon.

Webinaari on englanninkielinen. Ilmoittaudu mukaan 15.10.2023 mennessä.

Program

16.30 Welcome to Curious People Alumni Webinar, Päivi Mäkitalo, LUT Alumni Relations

16.35 Utilizing mathematical and computational tools to address real-world problems and to make a positive societal impact: Infectious disease modeling.
Miracle Amadi, LUT School of Engineering Sciences

17.05 Questions from the audience