LUT School of Business and Management logo on a brick wall
Sijainti
LUT-yliopisto, Lappeenrannan kampus
Viipuri-sali

Paul Baker aloitti käsityöläisleipurina pienessä maaseutuleipomossa Devonissa ja kehittyi kansainvälisen leipomoyrityksen St. Pierre Groupen perustajaksi. St. Pierre on nyt johtava briossibrändi Yhdysvalloissa ja Isossa-Britanniassa. Baker irtautui liiketoiminnasta syyskuussa 2022 myytyään St. Pierre Groupen Grupo Bimbolle – maailman suurimmalle leipomoyritykselle – noin 339 miljoonalla eurolla. Baker oli mukana perustamassa hyväntekeväisyysjärjestö RAPAID:a, ja hänen Baker Family Foundation -säätiönsä tukee useita hyväntekeväisyysjärjestöjä. Baker on myös toiminut vastaavana tuottajana kuudessa elokuvassa, kuten The Almond and the Seahorse. Hänen mottonsa on yksinkertainen: "Aina löytyy keino".