Julkaistu 27.10.2022
Päivitetty 28.11.2023
Soile Pusa
Tein kaikki harjoitustyöt omaan työhöni liittyen, ja ne auttoivat minua jäsentämään monipuolisemmin käsillä olevia haasteita. Koulutus oli hyvin tulevaisuuden näkökulmassa kiinni.
Toimitusjohtaja, Järvi-Suomen Osuuspankki

Tietojohtamisen asiantuntijaohjelma antoi vahvistusta omille ajatuksilleni sekä lisäsi ymmärrystä tiedon merkityksellisyydestä. Parasta antia olivat uteliaan tutkimisen tuomat oivallukset sekä keskustelut ja monipuoliset pohdinnat ryhmän ja kouluttajien kanssa.

Tein kaikki harjoitustyöt omaan työhöni liittyen, ja ne auttoivat minua jäsentämään monipuolisemmin käsillä olevia haasteita. Yrityksemme sai harjoitustöiden myötä jatkojalostettavan toimintamallin yrityksen dynaamisen kyvykkyyden mittaamiseen.

Koulutus oli hyvin tulevaisuuden näkökulmassa kiinni ja eri kokonaisuudet täydensivät toisiaan. Opiskelu yhdistettynä vaativaan työhön ja pitkiin työpäiviin vaati jonkin verran järjestelyä, mutta onnistui yllättävän hyvin.

Jatkan tällä hetkellä opintojani LUT EMBA -ohjelmassa.

Toimitusjohtaja

Järvi-Suomen Osuuspankki